دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید زنجان با حضور در کوی فلسطین این شهر از نزدیک جویای مشکلات ساکنان این سکونتگاه غیررسمی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی روز یکشنبه در روزهای ابتدایی حضور خود در استان به منظور شناخت و بررسی مسایل کوی فلسطین در مسجد انصارالحسین(ع) این محله حضور یافت و با تعدادی از ساکنان حاضر در محل گفت و گو کرد.

در این بازدید حجت الاسلام علیزاده، روحانی مستقر پایگاه اجتماعی کوی فلسطین اداره کل تبلیغات اسلامی استان گزارشی از مسائل و مشکلات منطقه ارائه کرد.

کوی فلسطین زنجان با ۱۲۹ خانوار یکی از هشت سکونتگاه غیررسمی شهر زنجان است که در سفر رئیس جمهور شهید به این استان دستور تسریع در رفع مشکلات مردم این محله از سوی آیت الله رئیسی صادر شد.

ساکنان کوی فلسطین زنجان همزمان با احداث و تحویل واحدها و بر اساس اولویت طی چند نوبت به واحدهای احداثی منتقل می‌شوند.

همزمان با سفر دوم شهید آیت الله رئیسی به استان زنجان چند خانوار از اهالی این منطقه به کوی ثمین ۲ جابجا شدند و تاکنون معرفی ۳۴ واحد در چند فاز به پروژه های نهضت ملی انجام گرفته است.

طرح جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفته است و در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، واحدهایی که در حریم راه‌آهن قرار دارند در اولویت نخست برای جابه‌جایی هستند.

مجموع واحدهای موجود در کوی فلسطین ۱۲۹ واحد (شامل ۹ واحد تجاری و ۱۲۰ واحد مسکونی) است که واحدهای مسکونی مشمول طرح جابه‌جایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha